Tuesday, June 28, 2011

safe nak jadi Ulzzang!

Assalamualaikum..

first aku nak bahahaha kat tajuk entri, dah tak boleh sebut P kot? hehehe.

hah ekau tau tak ape maksud Ulzzang? rata-rata maksud Ulzzang dah tak jadi masalah kepada kaum babe kat Malaysia nih. tapi ade gak yang tak tau. jarang-jarang tu.

"Ulzzang tu ape weih?"

aku sedekahkan sikit maksudnya oh gay (ok). Ulzzang ni maksudnya pretty face dalam bahasa Malaysianya Wajah Cantik. kalau nak tau Ulzzang ni dah jadi ikutan kat seluruh dunia. cuma kat Malaysia ni agak kureng. Ulzzangers jugak ade potensi untuk jadi femes. macam Goo Hye Soon as Jandi kat BOF. dolu-dolu die takde ah fofuler mane. tapi skang anda tengok lah. kau tengoklah gak Fatin Liyana, Irine Nadia, Hanis Zalikha, Cik Epal, Yuyu Zulaikha, Ailyl Rozanna sumernya fofular dari internet. bezanya diorang ni blogger bukannya Ulzzang.

sumer orang boleh jadi Ulzzang, hanya perlu sedikit sentuhan magic dan jugak plastic surgery (fcuk). bukan hanya di Korea. kat Malaysia pun boleh daa.. sape kate Malaysia tak boleh? Malaysia boleh! anda pun boleh kerana anda Malaysians. err... aku sejeskan korang kalo blur padahal aku sendiri pun blur ko search je lah kat internet.

so ini peluang untuk korang jadi fofular. no kidding. asalkan korang lawa. pepandailah korang photoshop, kaver jerawat. lelaki pun boleh. tak kira Melayu, Cina, India. asalkan Malaysian. yang bertudung pun boleh jugak, takde halangan. aku sendiri dah tanya kat Admin page tu.

"err.. ko punye mukadimah panjang giler nak mampus tapi mane page tu?" =.='

pergi masuk Facebook. Search "Malaysian Ulzzang." Pastu Upload photo. Photo korang akan di judge oleh admin sendirik. ah senang citer ko tanye die.



Fiffy Natasya from 'Klik.' dah boleh jadi ulzzang nih, tapi malangnya anda sudah fofular. maaf anda tak layak...

Kongsi Gelak;
saya tak hot saya cool
8)

thank you! :D




No comments: