Friday, June 17, 2011

komen mereka :)

sila pergi sini. ek lagi satu, perasan lak korang pasal word verification tu. memang aku letak camtu dengan sengaja. sebab aku tau korang akan bengang. tau pulak ko perasaan bengang kan? ingat hati ko jenis konkrit. takpe aku dah buang. skang anda boleh komen dengan aman. hahaha. moral kat sini, yang ahgak terasa tu sila terima dengan hati yang terbuka. pendapat orang kan? ade betulnya. READERS ALWAYS RIGHT. ape yang kurang boleh diperbetulkan. :D

p/s: lu tengok brader zack. cool jer terima pendapat aku walaupun blog dia gambar fire. keh keh keh.

edited: disebabkan ada butt hurt kat sini. ade baiknya ko gi mampus lah. dah sahlah tu prinsip aku dan pendapat aku, normallah. takkan aku nak cakap; a'ahlah "pendapat saya tu salah, dan pendapat anda 100% sangat betul. apa yang awak tulis sangat layak untuk masuk berita." ko gile eh? brader, perangai lu biar matang ah bro. kalo setakat komen taik-taik mampus ayat kopi pes gelabah giler tak perlu sesangat. ko kutuk-kutuk aku sedar tak sedar ko masuk sini gak. kah kah kah. :]

Kongsi Gelak;
saya tak hot saya cool
8)


thank you! :D




No comments: