Wednesday, July 13, 2011

RedMattopStyle 1st Giveaway


klik banner untuk join.
Syarat-Syarat Penyertaan:

1. Jadi Follower blog RedMattopStyle. *done (ID: kongsi gelak)

2. Buat entry tentang "RedMattopStyle 1st Giveaway", letak sekali banner tak seberapa di atas di blog anda dan link kan semula ke entry GA ini. *done

3. Tag RedMattopStyle di bloglist anda. *done

4. Setelah selesai, tinggalkan link entry yang anda dah post di ruangan comment entry giveaway ni. *done
saya join giveaway ni sebab hadiahnya menarik. yelah hadiahnya comel-comel, sapelah yang tak nak. pastu hasil kerja akak kemas, kreatif, dan comel. cuma saya nak bagi suggestion. mungkin akak boleh tambahkan pelbagai lagi design yang unique, yang lain daripada yang lain. kalau tips, saya cadangkan akak up to date'kan design. macam, akak boleh buat domo-kun dengan angry bird. budak remaja sekarang giler benda macam tu. selain tu, akak kena sasarkan jugak dengan pelanggan dewasa. kalau macam HP charm, saya rasa kurang menarik minat perhatian diorang. so, cuba akak buat pillow. banyak kegunaannya macam boleh buat hiasan, boleh buat peluk-peluk. kalau blog pulak, tambahkan warna yang ceria. macam warna pelangi. barulah matching dengan craft akak yang comel tu. :)

tips, suggestions, comments adalah tulus ikhlas dari saya. semoga akak terus sukses! :D

TARIKH TUTUP 29 JULAI 2011!

p/s: nama saya ieta kak. kekeke :B

Kongsi Gelak;
saya tak hot saya cool
8)

thank you! :D




2 comments:

ashikin said...

comment yg sangat membina, insyaallah semua tu akan akak laksanakan sedaya mampu...mmg dlm proses pembaikan dan pengaturan marketing... =P

tenkiu for joining my own blog 1st GA...

wait for latest update Ok =)

Regards,
ash @ ashikin

Kongsi Gelak said...

@kak as, hehe your welcome :)