Monday, July 4, 2011

GiveAway by Cik Eira Shoppe


klik banner untuk join.

follow kedua-dua blog (done)
*ID: Kongsi Gelak

jenis kanta lengkap pilihan saya:

-Blytheye Series warna gray. sebab, saya tak pernah pakai contact lens. (ek? boleh pakai ke alasan ni? tapi sungguh tak pernah. *aura kuno activate*) corak dia pun simple, tak berserabut sangat. pastu kaler kelabu sesuai sangat-sangat dan terserlah dengan orang Melayu yang berkulit Sawo Matang macam saya. kalau pakai warna green sangatlah tak sesuai nanti orang ingat kucing dalam cerita Shrek pulak. warna coklat pun lawo gak. tapi tanaklah sebab mak saya dah ade mata coklat (natural) kalau pakai blue, pink ngan violet, konfem kena kutuk kaw-kaw sebagai mat salleh celup. err, kesimpulannya warna grey adalah pilihan saya.

erk? dah macam karangan budak sekolah darjah 3 pun ado =.="

saya nak tag:

Dek Lia
Eidza Mira
Izzah

semoga ade rezeki. :D

TARIKH TUTUP 17 JULAI.

P/s: ayat macam entah ape2. hehehe =________= (tarik muka pepanjang)

Kongsi Gelak;
saya tak hot saya cool
8)

thank you! :D