Saturday, June 18, 2011

saya.

budak mentah yang masih tak berapa nak tahu sangat pasal kehidupan. seorang yang cool dan pendiam. sebagai contoh kalo kat sekolah die suka buat hal dia je. macam tidur. dia bukan suka gosip macam perempuan lain. macam ko cerita pasal oppa kesayangan walhal aku takde kena mengena. dia pandai baca hangul. dia lebih tahu artis-artis Korea berbanding Malaysia. bukan tak bangga jadi anak Malaysia. Malaysia best what? tapi takde variety hidup langsung. dia juga suke benda lawak. kalo stress mesti cari benda lawak. pergi belasah adik pun besh jugak. suka hitam dan keras sekeras kerasnya buang pink dalam hidup. pasal benci pink. macam belog pompuan siyes gedik. tak suka buat kerja orang lain. macam basuh baju, pinggan. sendiri buatlah kan? kapel takde dalam kamus hidup. ko kapel lame-lame ko putus jugak, macam haku tak tahu. dia ade pendapat sendiri yang tak boleh diubah oleh butt hurt. normallah cik adik, cik abam. takkan aku nak cakap pendapat aku tak betul.

Kongsi Gelak;
saya tak hot saya cool
8)

thank you! :D




2 comments:

Pink said...

wahahahahah jgn benci sesangat pink dik. akak ni, masa form 1-5 gila babi benci pink. dgn org2 yg minat pink skali akak benci, reason dia sama mcm adik gk. rasa macam ee gewdik nak mamp ko nih. hahaa!

but skarang, hambekkk! akak gila dgn pink. dulu macam adik gk gilakan hitam. kalau boleh semua nak hitam. huhu ni akak ckp bedasarkan pengalaman je ;)

kesimpulannya, benci sesuatu sekadarnya, sayang sesuatu sekadarnya. hikhik >,<

Kongsi Gelak said...

@Dee, memang saya admit BENCI GILER PINK hanya sementara sebab saya dapat rasa bile dah meningkat dewasa pasti saya akan GILERKAN warna pink.

bak kate nenek saya "perempuan tak dapat dipisahkan warna pink." hohoho