Thursday, June 2, 2011

fenomena budak pavillion

dengan ini ingin saya berkata bahawa saya sedih dengan anak-anak muda pada zaman sekarang ;(


david sameon dan joyah sinclair bukan nama sebenar

sungguh saya kasihan kerana kerja mereka hanya menjadi kutu rayau bajet macam duit kau banyak sangat walaupun sebenarnya harem....

lihat gambar di atas. baju kain langsir. gelang pun getah 40 sen. ternyata mereka miskin ya amat. saya memohon agar anda-anda semua murahkanlah hati untuk menderma sedikit sebanyak kepada badan-badan tertentu. ingat, kita 1 Malaysia.


mereka sengkek sebab tu lepak kat depan pintu entrance.

p/s: wadehellah kau. perangai macam fuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

gambar credits to google.


thank you! :D




4 comments:

mushroom said...

tahu tak pe.. tapi budak2 lepak pavi sebab nak shisha.. demn! dorang ingat tuh cool ke? nak menderma sorry to say lah.. x nak.. nanti duit tuh habis buat isap shisha.,

Kongsi Gelak said...

tertanya-tanya aku sape dok usha-usha belog aku. rupe-rupenya kau. dem! wakakakak

p/s: aku perhatikan diorang bajet glamor. padahal sengkek...

Dianaa said...

Diorang nak nampak hebat, padahal nampak macam bodoh je lepak kat depan Pavi

Cik Ika said...

dieorg xnk ktingglan kot lpk pavi.. hhhuhuuhu... bdk2 bru nk nek.. tgk la amik gmbr pon cm 2.. ish2.. bkhalayak rmai kot... nk amik pon xpyh la kiss2 bagai..