Monday, May 16, 2011

lu sendiri jahil tak payah arr nak kritik orang :)

tadi aku pergi blog ni. sakit hati tau tak? hehe.

aku paling suka komen ni. tabik siot.....

"Assalamualaikum tuan blog,
aku nie bukannye pmpuan baik sgat, tudung aku xpkai, tapi aku xde nak hina org yg pkai tdung, pada aku, mereka lawa, ada style sendiri dengan berhijab. Kau xrase ke diri kau nie dah sah2 masuk neraka ? Aku hrap Allah bagi hidayah kat kau, bagi pkai tudung labuh sana. BODOOOOH. kau memang BODOHHHHHHH sebab suke2 hati je ckap org pkai tdung mcmtu.hurm... harap kau cermin lah diri, muke mcam longkang depan umah aku je.. uuuuups, sorry. but, kesian makbapak kau an, dah didik penat2, kau jadik buat blog hine orang mcmni, hurm. Nanti kalo ko tobat, pkai purdah auw, jgan pkai tudung rumpai laut etc, tu pon klau sempat tobat, dah mati dulu xtau lahh. adiossssss.

p/s : mcm pmpuan murahhh je kau nie, ckap fuck you segala, Haha. Keep it up tulis mcm nie, biar 1 malaysia kenal kau, :) "

thank you! :D




No comments: