Sunday, May 22, 2011

aku bencii.........

aku ni memang peminat setia k-pop. kalau kau tanya aku kan, aku ni dulu sebenarnya benci k-pop. sebab... "apahallah diorang suka k-pop? macam tah hape-hape." but pada suatu hari aku search lah lagu-lagu k-pop, nak tau kenapa diorang suka sangat k-pop. lagu yang aku search kumpulan adalah 'SHINee-Hello'. first time dengar truly i'm gonna say that i was addicted to the song.

"lah... dulu kau benci. sekarang kau minat."

yelah-yelah... =.="

*********************************************

pastu ade yang mempersoalkan...

"salah ke aku minat k-pop?"

nak kata kau tak salah pun tak. tapi jangan sampai kau tinggi-tinggikan sangat k-pop tu. lagi baik kalau kau dengar ayat suci Al-Quran.

so... kau minat justin bieber tu tak salah ke? ade dia pakai jubah ke ape?

kau minat lady gaga. dia ade pakai tudung ek?

"lagu-lagu lama?"

sama jugaklah tu. kau memang buta kalau kau kate orang-orang dulu tak seksi.

***********************************************

i hate politics. i don't understand about them. who cares? i only care about my own life and family. i am kiddo. can't blame me. kalau ade masalah dengan negara lain kau tak boleh kata oh kita kita bangkang tah hape ke benda. oh kita boikot... oh kita kena buat ni buat itu. tak boleh ke...

"kita damai nak?"

kau nak cari kesalahan orang lain macam...

"budak sekarang makan gaji buta. suka curi..."

itu hal diorang yang kau nak menyibuk apa hal? panggil polis, kawal ketat-ketat satu negara, settle. kenapa nak perbesarkan isu-isu camtu ek? i don't get it. yang penting kita selamat.

*************************************************

aku benci gak... TUMBLR.

tengok pun dah macam hape-hape. merepek-repek jer..




you hate me get lost and get a life.


i hate lady gaga. i hate bieber. i hate TUMBLR. i hate politics. i don't give a damn. bye loser.


thank you! :D




No comments: