Monday, May 30, 2011

Hannah si mangsa pembuli.

ini bukanlah nak menceritakan hal prey predator. kami manusia (bukan terror sains. saya jujur.) dan bukannya pasal Hannah Montana. kami orang biasa. (bukan artis. saya jujur) *hesy apa nih?

tapi nak cerita pasal cousin :D


Hannah Suzie Lee. malay mixed chinese.

budak kecik ini kerap dibuli oleh saya apabila tinggal di sini buat sementara. ini disebabkan dia suka sangat buat muka 'SE.' selamba selenga selekeh =.="

contoh 'penderaan kanak-kanak seminggu' yang saya lakukan pada minggu ini adalah pegang dia kuat-kuat sampai dia cakap 'sori' baru lepaskan. selagi kau tak cakap selagi tulah aku tak lepaskan kau. hehe.

so dia tak cakap pun. jadi dia pun bantai melalak. konon-kononnya kau ada bakat nak jadi duta AF9. af nak tutup tirai pun.

ok bye :D

thank you! :D




No comments: