Friday, July 29, 2011

tengok cara orang taip.

aku ni suke sangat observe seseorang itu dengan tengok cara diorang taip. cara macam mana diorang susun koma, noktah ayat seru dan etc.

mereka ni terbahagi kepada 2 kategori. pertama tak pandai menaip, dan lagi satu pandai menaip.

ni pandai menaip.

hai nama saya kongsi gelak, dan saya sangat pandai.

saya memang PANDAI. B)

yang kedua, tak pandai menaip.

hai nama saya keldai , dan saya sangat looser . saya looser kerana saya tak pandai !

oh ye kau memang sangat looser. cara kau menaip pun macam gigi berterabur. berlobang, rongak sana sini. aku tengok pun dah geli. EH, saya geli saya geli!

hai nama saya ketam.orang panggil saya cik tam.cool kan?

punya rapat-rapat kau susun sampai semput-semput huruf-huruf tu tak sempat nak hirup oxygen. macam kau tanak lepaskan kekasih gelap. LOLOLOL.

ada bangla ngorat saya, sangat SIAL !!

mule-mule dah elok kau taip, tapi bila sampai di penghujung ayat kau rongak kembali. jangan tak tau spesies manusia camni pun ade. mr. kongsi gelak dah observe benda ni dah lama.

semalam saya clash!!!.. entah apahallah dengan dia tu!!!.. eii geramnya!!!..

macam tak percayakan? tapi inilah realiti. kalau tak percaya pergi maisarah55.blogspot.com

kau terasa tak? PROBLEM? bukan salah aku. cara korang taip memang salah wei.

p/s: kalau korang cakap pasal... "Kau lagi teruk. Huruf permulaan pun dah kecik. Padahal besar!" ahaha memang podah orang macam tu sebab aku tak cakap pasal huruf aku cakap pasal susunan simbol-simbol. nampak sangat beruk tak sekolah.

Kongsi Gelak;
saya tak hot saya cool
8)

thank you! :D




No comments: