Saturday, July 16, 2011

SakuraBoutique-Syawal GiveAway Contest


klik banner untuk join.
Syarat2nya...

1. you must have your own blog of course... *done

2. buat 1 entry khas ber-title "SakuraBoutique-Syawal GiveAway Contest"... *done

3. copy-paste gambar kat bawah ni ke dalam entry dan link-kan gambar ke blog ini... *done

4. buat 1 tagline iklan or whatever you want to say about us(tak kesah either tentang blog ni atau produk2 kami, anything!). Simple pun tak apa, beberapa baris ayat pun dah ok... *done

5. Tag at least 2 orang blogger lain untuk join contest ini... *done

6. Let us know about your participation, leave your entry's link in our comment box... *done
tagline ea?

"kalau nak jadi menawan, haruslah pakai SK-II. hasilnya sungguh MAGIC! tak payah susah-susah nak operate muka."

ok i dunno wat tu say dengan tagline ni. nampak pelik. *amboi aku sendiri yang terasa. bahaha*

ok, nak tambah sikit entri ye kak? saya nak bagi tip.

blog kemas. akak cuma kena guna template blog yang tampak lebih menarik. misalnya, konsep elegan. or, whatever yang akak rasa produk yang akak jual matching dengan konsep blog. sebab saya tengok blog akak ada satu warnanya je. macam tak kena. lagi pun, blog yang menarik, DAPAT MENARIK PERHATIAN RAMAI PEMBELI. ye dak? hehehe. akak, jangan marah eh? saya bagi pendapat jer. :)

saya nak tag:

feyma
yaya

Tarikh tutup penyertaan : 14hb ogos 2011(Ahad)...
Pemenang akan diumumkan selewat2nya ada 17hb ogos 2011...

EH EH EH. APA HADIAHNYA?

Hadiah : SK-II elegent make-up bag + 1 set of SK-II products !!!

OMG bestnya! XD

edit sikit. ade yang cantik, muka bersih, tapi mesti ade yang perasan yang muka dia suram jer. ada yang muka biasa-biasa tapi muka dia bercahaya. perangai tu biar baik, kalau muka lawa hati buruk pun tak guna. anyway, kita perlu bersyukur dengan apa yang Allah berikan. :)

Kongsi Gelak;
saya tak hot saya cool
8)

thank you! :D




2 comments:

Fith said...

thanks sis,sudi join!
tagline best,hehe...

komen sangat2 dihargai!template tu suram ek?akak tau pakai hitam putih je,kekeke.personal blog dah pakai putih so biz blog pakai hitam je,ntah hapa2.btw thanks ya!nanti rajin2 kakfith godek template baru,ngeeee...

good luck!nantikan pemenangnya ya!

Kongsi Gelak said...

@kak fith, hehe tagline best ek? mekasih. bagi saya menang tau. kih kih kih