Saturday, July 16, 2011

datang lewat.

aku dah kering otak nak tulis hape, kalo setakat aku dating ngan orang giler orang tak heran.


muka batman senyum macam ni.

dua hari yang lepas aku datang lewat ke sekolah 2 hari berturut-turut. kalo ko tanya akulah, aku tak pernah datang lewat pun sebelum ni. so aku agak kekok bile sampai ke sekolah.

kes lambat tido nih, pukul 2-3 baru tido, set alarm sebelah telinga pun boleh tido mati, mak kejut pukul 6:30 AM gosok baju, pastu boleh bantai tido kat katil. anti pun datanglah, "kaklong dah siap ke belum." zusshh sepantas kilat aku bangun, aku dengan muke selenga tanya mak, "dah pukul berapa." tengok jam dah pukul 6:55 AM. terus terbang masuk bilik air mandi koboi.

siap pukul 7:10 AM tinggal lima minit. ayah aku tolong hantar. pastu sampai. PUKUL 7:25 AM.

isi borang, ok fine selama ni aku dah standby abis nak potong merit pun :P

Kongsi Gelak;
saya tak hot saya cool
8)

thank you! :D




No comments: