Monday, July 11, 2011

Contest SHAWL | Shawl Cantik Untuk di Menangi!!


klik banner untuk join.

follow *done (ID: Kongsi Gelak)

lawa shawl akak, sangat menarik, tertarik akak memang da bomb!

saya nak shawl sebab saya tak pernah pakai shawl. hijab ape tu semua. teringinlah jugak pakai shawl, kalau tak sesuai pun saya boleh bagi kat mak saya. dah alang-alang akak buat contest apa salahnya join. manalah tau saya boleh menang, kan?

nak cakap sikitlah, Fatin Liyana, dan Cik Epal merupakan inspirasi untuk pakai shawl. akak juga inspirasi saya nak menang shawl sebab, saya tahu akak ni baik, pemurah, apalah salahnya sedekahkan satu shawl untuk saya. dapat pahalakan? anyway, saya doakan akak sentiasa happy disamping family dan dimurahkan rezeki.

*saya harap akak tak lempang saya akibat baca entri jahanam ni. kesian mekasih. =]

Kongsi Gelak;
saya tak hot saya cool
8)

thank you! :D




No comments: