Wednesday, July 20, 2011

✿ Cik Ayu's 2nd Giveaway ✿


klik banner untuk join.
1. Copy je ini sebagai tajuk "✿ Cik Ayu's 2nd Giveaway ✿"
2. FOLLOW Belog HIDUP DAN IMPIAN
3. Copy banner diatas dan letak dalam belog awak
4. link banner tu pada blog cik ayu supaya senang nak view
5. tag 3 orang kawan ada untuk menyertai :)
6. Giveaway akan tamat pada 20 Julai 2011 Pukul 11.59.59 Malam. Tepat.
saya nak tag...

Dayang
Diana (blog dia comel XD)
Husna

saya hantar selepas pukul 12 bersamaan 21 Julai. sebenarnya kak entri ni saya dah siap awal-awal cume lupe nak post kat komen. bukti sile tanya Diana. gah i just hope i'm not in the disqualified list *worries :/

Kongsi Gelak;
saya tak hot saya cool
8)

thank you! :D




1 comment:

Fatin Diana said...

Eh, blog comel ea? Hihi xD thanks. Btw nanti Diana join k. Kena cepat ni :D