Tuesday, April 19, 2011

tajuk aku nak letak ape hah?

hmm... agak bosan sehinggakan aku tak tau nak tulis pasal apa. dahlah kena datang sekolah esok to hang in my presentation materials so i can get marks. the problem is, my group members don't want to cooperate with me. aku dah agak, aku tak layak jadi ketua kumpulan. tak tau langsung nak handle with these kids. tau goyang kaki je kaukan? tengok esok aku report kat cikgu.

kepala aku dah sarat dengan semua benda ni. plus Prinsip Akaun, Geografi dan Perdagangan. hehe aku budak akaun. so jangan duk perli. aku suka yang sederhana je. tanak yang top-top macam budak science yang fikir terlebih pandai. diorang tamak, semua nak A.

kadang-kadang bila difikirkan balik, ada baik gak. sebab aku ade perdagangan, boleh kerja business. kalau kau tengok kat Malaysia ni, yang berjaya semua yang kerja business. ada harapan. kira LAGI BAIK dari budak yang amik course Pure Science.

kau tengok Rizalman dengan Zulfadzli. mesti amik Seni Visual punya, tapi duit pergh...

ok aku tak tau ape yang aku merepek. =.="

thank you! :D




No comments: