Wednesday, April 27, 2011

ish...

kenapalah, aku selalu nampak kau.
kenapalah, bile aku pandang tempat lain dan-dan tulah muka kau terpacul kat situ.
kenapalah, kita selalu terpandang antara satu sama lain.
kenapalah, takde muka orang lain yang kau nak pandang.

aku cakap betul ni. rasa macam nak pindah sekolah. aku, menyampah. ish, terasa nak sepak muka kau. SUNGGUH. darnit.

thank you! :D




4 comments:

haziq mimie said...

dah kalau jodoh nak buat macam mne ;p hehehe

Kongsi Gelak said...

kalau ade butang like sekarang jugak saya tekan. hoho!!

Fyqa said...

buat tak tau dgn kwujudan dia. hehe

Kongsi Gelak said...

@Fyqa sungguh baik anda punya cadangan. salute~